Wednesday, April 6, 2011

I admit DOTA mmg for Dunia Orang Takde Awek

Aku dah try dah maen game ni.
Mula2 maen tu mcm haram je taktau nak beli item apa.
Taktau mana satu hero best sbb tgk sume muke mcm brutal je kan?
Last2 mase study week matrik lah pulak aku maen dgn guide beberapa sifuu.
Aku addict ah jugak tapi tak kuat mana pun.
Boleh lagi lah kawal masa.
Tgk kat kawankawan aku yg addict gila babi pun sanggup je biar awek miskol je semata mata nak maen bende alah nie.
Haha. Macam bangang je.
Bila aku addict sikit pulak,
Mmg lupa daratan ah jugak buat sementara waktu.
Malam macam jadi siang,
Aku maen sampai pagi kot,
Last2 aku sedar bende ni takde faedah pun.
Maen lepas exam pun boleh :p
Tapi game ni sesuai ah utk org takde awek sbb boleh lepaskan tension,
Bila dah addict mmg taleh nak buat apa lah,
Macam nak maen 24/7 pun ade gak kan?

Nasihat : kalau dah maen tu igt dunia lah sikit eh? Haha.

Btw,sapa yg baca post nie.
doa2 lah aku punya pspm dapat result okay walaupun aloha dah mcm buat study week jadi dota week :) haha

1 comment:

Megat diktatorkejam said...

good,salah satu permainan terbaik dan tersedap di dunia..add la garena aku kobe!! mag3_reborn