Tuesday, August 24, 2010

ramadhan kali nie penoh BERMAKNA :)

yeah,bile bulan puase dtg,
aku ingat makin penat tapi mmg penat pon,
almost everyday aku akan skip kuliah,
nak2 kuliah bio dan kimia.
hurmm,pengalaman ramadhan kali nie is belajar tak tido sampai sahurr :)
taksangka ramai jugak pendorong supaya aku taktido.
nak2 si TERATAI aka MSO,si JUSTIN BIBIER aka haziq.
mereka berdua selalu memekak kan telinga rakan2 mereka supaya bangun sahur !
hahaha,
lagu teratai paling famous lah !
hahaha
ALOHA A.
YEAH,majulah ALOHA A utk SeMaC.

pape pon,aku juga bersyukur ke hadrat ilahi.
kerana pada RAMADHAN kali ni,
aku da dapat paham dye ngan lebey rapat.
dan dye pula smakin mgedik dgn diriku.
aku suka itu ;)
thanx si panda.
i love you (:
harap2 raya nnt dapat jumpa kau lah,
aku ryndu kau tahap gila babi nie !

hahaha
sekian sahaja surat sukahati ku :))

No comments: