Sunday, August 1, 2010

sorry :(

2.20pm,kuliah kimia.
Bahan online : henset loq
Kepada : si pendek kanak2 ribena.
P/s : lecturer n0te aku hilang,aku online lah. .

Thanx pasal malam tadi,
Rindu dowh nak gayot ngan kau lg,
Stat arini,kte da xbley men text2 lg kan,
Nanti mesti aku xdok diam tapi tape,
Aku akan cube k?
Malam nnt jgn lupe gayot eh?
Imy. .

Hurm,mcm aku tanye mlm td,
Do we couple ?
Maybe yes,maybe not kan ?
Tape lah,kata kawan ku,tak semesti nya kita kne kapel ngan orang yg kte sayang !
Tapi ntah la,kita da mcm kapel . .
Tapi tape lah,biar masa je yg menentukan :). . Kan ?

Sabtu nie,aku xtau lah jadi ke tak tapi yang pasti rakan2 aku mmg nk join lah.
Diowg nk buat movie marathon,
Tgk wayang 3cite satu hari,
Tapi diowg ajak pegy pavi kowt.
Tape ah,pavi ade couple seat kan ?
Nanti bole la aku dok tgk wayang sebelah kau dan in the same time aku masih lepak2 bsama rakan2.
Aku harap kali nie dpt lah kite jumpa,
Kalo tak,mungkin bukan jodoh kite kowt :(.
Tgk je ah sabtu nie sayang..

Hurm,terimakasih kpd kau sebab hadir je bila aku perlukan kau,
Dan aku pasti juga akan mbalas jasa baek mu itu,
Sori lah sebab kdg2 cite aku mrepek je kan?
Sori lah sebab aku msg kau tak ikot mase.
Sori lah kalau aku ade myakitkan ati kau,
Sori lah kalau aku ade pakse2 kau,
Sori lah kalau aku ad byk bg harapan kat kau,
Dan sori lah kalau aku byk berharap kat kau..

P/s: sori !
Jaga diri tau?
Lagu sky's the limit dah ade dlm mp3 aku,tiap kali aku bgun tido,sanggap da aku nk dgr lagu 2..xtau ah asal,dan yang pasti,dgr lagu 2 buat aku lg rindu kat kau tau tak ?
Blaja baekbaek,nanti kau dpt jd bos. Haha,imy,ily.
Bye.

1 comment:

HANAN ZAINAL said...

kau menggedik lagi sekali aku campak jauh jauh