Thursday, November 4, 2010

hidup tabah lagi sebulan dan aku pasti akan jumpa kau lah :)

to ; si makwe ;)

4 5 disember . aku rase time tu la kowt aku akan keluar beramai ramai bsame rakan rakan SeMaC ku .
ye lah , ade ansara lagi kan mase tu .
aku tak maen mase tu tapi aku boleh je teman kau tgk kawan kau tu .
aku takesah pun , janji dapat jumpa kau .
dapat tgk kau senyumm pun aku dah okay lah :)
kau bawak 1001 makna bg aku .
kau hebat sbb pasal kau , aku da boleh kusot dan jadi gila .
ade lagi sebulan lagi bfore next time jumpa kau .
dan aku harap kali nie aku tak byk gaduh ngan kau lah .

dah la ,
aku harap kau dapat buat yg terbaik fr your final .
kalau dapat , aku jumpe kau 11 disember je .
pape pun , hidup tabah lagi sebulan dan aku pasti jumpa kau sayang :)

p/s : jaga diri lah kan ? blaja baek baek dowhh . final kau dah nak dekat .

No comments: