Saturday, November 6, 2010

Tidur lah dengan aman MIMI .

saturday , 6th november 2010 .

kau pergi ,
tanpa meninggalkan sebarang notis agar aku tahu yg kau akan pergi ,
hanya pada pagi 6november ,
Yaya bagi tau aku yg kau dah takde ,
Hey kau tau tak kau amat bermakna dalam hidup aku ,
kau teman kusot aku ,
tapi sayang kau takreti nak cakap kan ,
Tapi aku sayang kau tau tak ?
even aku jaga kau sekejap pun ,
tapi aku sayang kau sangat2 ,
aku tau kau rindu aku ,
tapi hidup lah lagi 2-3hari then kau dah boleh jumpa aku dah ,
tapi dah takdir ,
aku takleh nak halang la kan ,
aku terima walaupun hati aku taleh nak terima sebenar nye ,
aku sayang kau MIMI (T-T)
even kau seekor kura kura pun ,
aku sayang kau . terima kasih sbb berjaya happy kan aku even di saat aku tengah kusot .
aku mintak maaf sbb takjage kau dgn baek .
aku harap pemergian kau adalah satu permulaan yg baek :)

Tidur lah dengan aman MIMI EVANS :')

No comments: